Zielona Flora
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

🔒    Bezpieczna wysyłka kurierem 

💚   Nie możesz znaleźć swojej ulubionej rośliny w naszym sklepie? Nie martw się! Napisz do nas.

🎉    Zapisz się do newslettera i otrzymaj -10%

🚚    Darmowa wysyłka od 199 zł

🛍️    Bezproblemowe zakupy z nami!

Reklamacje

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres: Kama Maślankiewicz sp. j., ul. Bruszczewska 14, 64-030 Koszanowo;
    2. w formie elektronicznej na adres: sklep@zielonaflora.pl;
    3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 725 680 612.

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

 

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

 

 

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl