Zwrot
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
- Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
- Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
- pisemnie na adres: Kama Maślankiewicz sp. j., ul. Bruszczewska 14, 64-030 Koszanowo;
- w formie elektronicznej na adres: sklep@zielonaflora.pl;
- lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 725 680 612 .
- W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: Kama Maślankiewicz sp. j., ul. Bruszczewska 14, 64-030 Koszanowo. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten <<link_do_formularza>>.
- Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
- Produkty które ulegają szybkiemu zepsuciu np. rośliny nie podlegają zwrotowi.
- Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
- Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: sklep@zielonaflora.pl - z pewnością Ci pomożemy.